Getter och skogar

Upplagd av Linda
Hej hej! Här var det tomt. Detta året har inte varit en höjdare på bloggfronten och jag tror dessvärre inte att det kommer bli bättre den närmaste tiden. Jo, nu börjar det blir varmt och soligt ute och roligare att fotografera men ändå. Jag har inget direkt att berätta om min vardag och jag känner mig inte alls på topp av olika orsaker. Men här kommer i alla fall ett litet inlägg om vad jag och Fredrik gjorde igår.
Vi körde till en liten gård ett par minuter hemifrån och klappade nyfödda små getter.
Fredrik älskar getter så han var alldeles överlycklig.
De var pyttesmå och söta!!!
Sen körde vi till skogen.
Där såg det ut så här! Som jag har saknat soliga utflyktsdagar!
Vi fikade på mackor och kakor i bilen innan vi körde hem igen.
Det var en perfekt solig söndag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt