Gröna pinnar

Upplagd av Linda
Eftersom "vintern" här i Malmö är allt annat än vinter just nu (okej, det är kallt men that's it, ingen snö) så fotograferar jag inte mycket. Och eftersom jag mest är hemma så är det inte så kul att visa vad jag gör om dagarna. Så därför letade jag upp lite bilder från Paris, här är lite gröna bambuliknande pinnar från den stora parken vi besökte. Annars då? Jo, jag sitter mest och kollar videor på youtube och söker lite jobb. Blir himla sugen på att shoppa och boka resor och spendera pengar på saker. Note to self: du har inte så mycket pengar, SPARA!
Men det suger att spara för tillfället. Men jag känner att jag måste boka något längre fram så att jag har något att se fram emot i år. Annars blir jag nog snart tokig på att inte göra något och på att känna att tiden mest står still fast den rusar fram i ljusets hastighet. Bra förklarat, jag vet, men det känns så.
Nu ska jag sluta babbla och kanske städa lite på mitt rum, det ser ut som en bomb av kläder och papper har exploderat här inne. Vi får se, jag sa ju faktiskt kanske.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt