Vecka 52 - sista veckan!

Upplagd av Linda
Ja, alltså alla vet ju att det är sista vecka nu! Tänk att det redan har gått ett helt år sedan jag började med vecka 1. Jag har inte fotat så mycket i veckan men jag har haft annat att göra. Vi har firat jul och jag har fått så himla fina julklappar. Fick en så himla fin klänning som jag velat köpa länge, men den har varit för dyr. Så jag blev jätteglad när jag öppnade paketet och såg att det var den. Ska ha den på nyårsafton så ni får se bilder efter det! Av Fredrik fick jag en jättebra datorväska till min nya dator och så fick jag en parfym som jag inte kan känna lukten av för att jag fortfarande är förkyld. Igår var familjen hemma hos min moster och kusiner. Vi åt hemmalagad pizza till lunch och lekte med pappersflygplan. När vi åkte hem var himlen jättefin och detta får avsluta 2013 och veckans bild.
Jag vill ha ett projekt till nästa år också men jag kan inte komma på något att göra som inte är allt för stort. Vi får se vad som händer. Fortsätta blogga vill jag i alla fall!
Jag hoppas att 2014 blir bra, jag vill göra så mycket saker som jag inte gjort tidigare och mest av allt vill jag jobba. Jag vill flytta hemifrån och resa och fortsätta fotografera. Det ska bli spännande att se vad jag skriver om ett år. Tänkte kanske skriva en liten summering av 2013 men jag gör inga långa inlägg där jag visar och berättar om allt. Tycker att det är lite jobbigt att läsa när man redan följt en blogg hela året. Vill ni se vad jag har gjort under 2013 har jag ett väldigt bra arkiv till höger på bloggen. Där kan ni klicka er bakåt och läsa om allt.
Nu ska jag fortsätta fixa och trixa med min nya dator. Har fortfarande inte lagt in dokument och bilder och saker som ska in i photoshop och andra saker. Det är mycket att pilla med för att få datorn som jag vill ha den! Men jag är så otroligt nöjd med den och den är perfekt.
Ha det så bra så kanske vi hörs i dagarna. Annars hörs vi nästa år. 2014 kommer bli bra, det bestämmer jag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt