Paris - fredagen

Upplagd av Linda
Fredagen blev en shoppingdag. Vi vaknade ganska sent eftersom vi var hemma sent dagen innan när vi hade besökt Eiffeltornet mitt i natten. Fredriks mamma gick och köpte frukost som vi åt på hotellrummet och när vi var klara gick vi iväg till området runt Sacre Coeur.
Vi gick förbi en butik som var himla fin och den skulle vi gå in i men vi sparade lite på den och gick till andra affärer först.
Sen åt vi lunch!
Efter lunchen gick vi till den roliga butiken!
Den var så färgglad.
Jag och Fredriks lillasyster skulle köpa vars en ljusslinga med bollar och vi valde färgerna på bollarna helt själv.
Jag valde lila och glitter och beige!
Fredrik gick in i en annan butik och köpte en sak till sig själv.
Sen strosade vi lite till. Vi var lite trötta så vi orkade inte göra så mycket.
Vi blev sugna på något med socker så vi köpte fikabullar som vi åt medan vi strosade ännu mer. Mums!
Vi strosade till köpcentret La Fayette och Fredrik köpte ett litet Eiffeltorn till mig som nu står på en hylla i mitt rum. Han är så snäll.
Vi blev hungriga och gick till den restaurangen som vi åt på första kvällen. Vi gillade servitören så mycket och maten var så god att vi var tvungna att äta där igen. Och det var lika gott den här gången!  Vi slog på stort och åt till och med efterrätt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt