Vecka 21

Upplagd av Linda
Veckan började med jättemycket barnbus eftersom mina brorsbarn var hos oss. Lilla Alma lärde sig att cykla utan stödhjul och hon blev så lycklig. Annars har jag varit och handlat lite viktiga saker så som kläder och annat smått. Har letat i alla butiker i stan efter vita strumpbyxor men det finns inte någonstans. Så jag är lite sur på det.
Jag har också fixat en massa bilder från när vi var hos min morfar. Det blev mycket bilder där eftersom vi tog lite familje/släktporträtt på alla då. Så jag måste fixa dem och skicka till morfar och mostrarna.

Igår träffade jag bästa vännen Emmy och vi gick på Vintagemässan här i Malmö! Det var så kul att titta på allt fint där. Massa gamla kläder och möbler och människor i fina kläder! Emmy köpte lite saker men jag är lite kräsen och sparsam så jag köpte inget mer än Elsa Billgrens bok! Hon föreläste i ungefär en timme och efteråt kunde man prata lite med henne och köpa boken och få den signerad. Så det gjorde vi :D
Hon är en av mina förebilder och jag blev så himla glad när jag träffade henne! Det var stort för mig. Därför blir veckans bild en bild på Elsa när hon är i full fart med att prata om vintagekläder och klänningar och annat fint. Självklart tog Emmy en bild på mig och Elsa men den och andra bilder från igår får ni se en annan dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt