Ömtåliga drömmar i en bubbla

Upplagd av Linda
För ett par månader sedan satt jag och surfade lite på internet när jag hittade ett väldigt fint halsband. Jag tittade på det och kände direkt att jag ville ha ett sånt. Men jag hade inte råd med ett halsband för ett par hundra kronor. Så jag tänkte att jag skulle göra ett liknande.
Jag letade överallt efter materialet och för ett par veckor sedan hittade jag allt jag behövde! Igår gjorde jag halsbandet och det blev sååå fint! Precis så fint och ömtåligt som jag ville och hoppades och önskade!
Nu kan jag alltid tänka på hur jag blåser på de små, ömtåliga fröblommorna och drömmer mig bort.

2 kommentarer:

  1. Ett sådant fint halsband du har gjort (igen).Jag är verkligen imponerad av hur duktig du är. Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen fint! :)

    SvaraRadera

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt