Tankar om sömn och en konsert

Upplagd av Linda
Klockan är ganska mycket nu och jag borde egentligen stänga av datorn och försöka sova. Eftersom jag börjar 13.00 de få dagar jag är i skolan, somnar jag ofta ganska sent och sover lite för länge dagen efter. Borde försöka ändra på det och somna lite tidigare och därmed orka vakna tidigare. Men det kan vi ta en annan vecka för imorgon är det fredag och då kvittar det för jag är ledig!

Jag ska dessutom på konsert imorgon!! Jag och min bästa vän Emmy ska se Darin. Det känns väldigt spännande eftersom det var ca 6 år sedan vi såg honom senast. Han var vår stora idol under många år, men det har på senare år svalnat lite. Jag lyssnar fortfarande på en del av hans gamla låtar men är inget stort fan av hans nya cd, tyvärr. Men Emmy tyckte minsann att vi skulle se honom nu när han kommer till Malmö så jag fick en biljett av henne i julklapp! Så imorgon ska vi gå på restaurang och sen konsert! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt