Vecka 13

Upplagd av Linda
Jag har haft påsklov den här veckan. Fast egentligen har man inte lov på högskolan, man har bara tur om det råkar vara tomt på lektioner. Jag har i alla fall pysslat lite hemma och degat väldigt mycket i sängen. Fredrik har varit ledig fredag, lördag och idag söndag så vi har myst jättemycket och fotat! När han åkte hem från jobbet i torsdags lånade han med sig ett objektiv till mig. Det blev Canons 10-22 mm som är superkul att fota med! Det blir så vidvinkligt och roligt. Ni ska få se bilder från idag, fast imorgon.
Imorgon är Fredrik också ledig så då ska vi göra något kul, mer om det då!
Här är veckans bästa bild som är fotograferad idag! Jag blev så himla glad när jag hittade LILA krokusar som var fullt utslagna!
Våren är här bestämmer jag nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt