Ett litet fågelbo

Upplagd av Linda
Det är nog ingen som har missat stormen som enligt SMHI skulle komma idag. Här i Malmö är det ganska lugnt, det blåser en del och snöar just nu bara lite. I alla fall. Jag längtar massor till våren. Brukar inte vara den som klagar men det räcker med snö och kyla nu. Jag satt och slösurfade på Pinterest och hittade halsband som såg ut som små fågelbo. Och jag hade faktiskt allt material hemma redan. Sån himla tur!! Jag följde den här beskrivningen och det var inte svårt alls! Bara fantasin sätter gränser för hur fågelboet ska se ut. Jag tänkte nog göra ett till som är lite större, detta är ungefär lika stort som en enkrona. Hade tänkt ha det på mig i påsk. Det passar ju alldeles utmärkt då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt