En snäcka

Upplagd av Linda
Idag ska jag jobba! Ja, faktiskt. Det är sant. En liten stund i alla fall. Jag ska till Scandinavian Photo, där Fredrik jobbar, för att hjälpa till att förbereda inför imorgon. Då ska butiken ha något de kallar EXPO. Det är som en minifotomässa med utställning, föreläsningar och företag som visar produkter. Så kom dit vettja! Det börjar imorgon och fortsätter på lördag så jag kommer vara där och jobba och ha kul.
Det ska bli spännande och jag ska jobba bättre än någonsin, (jag har dock inte jobbat så mycket så det finns inte mycket att jobba bättre än), men ändå!
För tillfället gör jag inte mycket mer än att tvätta lite och titta på mamma och pappa som bygger innertak i vårt uterum.
Ska väl göra mig klar och äta lunch innan det är dags att åka till jobbet.
Bilden är från växthusen igår och det är en liten kaktus som liknar en snäcka.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt