Vimplar i ett halsband

Upplagd av Linda
Jag använder inte många olika halsband. Jag har ett litet hjärthänge i silver med Fredriks namn på som hänger i en tunn silverkedja. Det är det jag alltid använder. Men jag har länge velat ha något lite annorlunda. Förra året såg jag ett halsband på Gina Tricot med små vimplar i olika färger. Jag blev genast lite kär i det men tyckte att det var lite dyrt och jag hade inte så mycket pengar just då. Då sa jag till mig själv att jag skulle hitta ett sätt att göra ett eget på.

Och det gjorde jag! Jag kom på ett sätt och vips så var det klart. Trianglarna är gjorda i krympplast sedan har jag limmat på glitter och till sist hängt det på en tunn metallkedja. Så enkelt var det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt