En gräddfärgad hyacint

Upplagd av Linda
Tänk att det snöar idag igen. Jag trodde att det var slut på snö. Men nu är det vitt överallt igen. Det är fint. Jag gick en promenad till Emporia för att beställa en sak från Panduro Hobby till en sak jag har sytt. Det ska bli så kul att visa det för er sen! Jag har sytt och fixat på den saken länge och nu behövs bara det lilla från Panduro sen är den klar! Kan ge er en liten hint och säga att jag har sytt om en gammal jeansklänning till något annat!

Solen var framme en stund under min promenad och det snöade små flingor och blåste lite lätt. Men det var ganska skönt att komma ut en liten stund. I vårt uterum är det redan lite vår! Där står fina blommor som mamma och pappa fick i söndags på överraskningsfesten. Där står även en liten hyacint som levt sedan julen ungefär! Den är så här fin.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt