Mr. Saturday

Upplagd av Linda
Ni anar inte vilken bra kväll jag hade igår!!! Förra veckan fick jag veta att jag vunnit en tävling. Priset var två biljetter till Timo Räisänens konsert i Malmö den 14 december (igår alltså) och att få träffa Timo är liten stund innan konserten! Gissa om jag var överlycklig!
Jag och Fredrik fick alltså gå upp till Timo loge och snacka med honom. Vi tog bilder bilder och jag fick en vinylskiva och en fotobok som Timo gjort och han signerade den jättefint! Kan visa bilder på det senare i veckan som kommer. Han är så otroligt snäll och glad och konserten var superduperbra och jag längtar redan efter att få se honom igen! Fredrik köpte en Timo-tygpåse till mig och som Timo signerade. Nu ska jag fortsätta att vara lycklig och snart åka till stan och träffa Fredrik.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt