Tentatisdag

Upplagd av Linda
Jaha, då har dagen kommit. Dagen som jag helst hade velat slippa. I alla fall en del av dagen.
Just nu sitter jag nämligen i skolan och väntar på att börja skriva en tenta. En tenta som jag redan gjort två gånger (fast då med andra frågor så klart). En tenta som jag inte klarat två gånger. Det är bara att göra det och hoppas att det jag har pluggat in i huvudet räcker.
När jag är klar med tentan blir jag hämtad på skolan av Fredrik och då ska vi på äventyr! Exakt vad det är säger jag inte! Ni får gissa lite så berättar jag om några dagar. Jag lovar att jag kommer ha mycket bilder att visa då! Ni kan ju hålla tummarna för mig nu och ett par timmar framåt.

(bilden är från juli förra året när jag var på semester i Blekinge med familjen och Fredrik)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt