Melissa Horn

Upplagd av Linda
I fredags startade Malmöfestivalen här i, som man hör på namnet, Malmö. Det är en vecka fullspäckad med allt möjligt roligt mitt i stan. Det bjuds på konserter, utställningar, tävlingar i olika sporter och det bästa är att allt är gratis. Japps, helt gratis!! Förutom maten all maten som finns att köpa där. Och som tidigare år är jag mest intresserad av konserterna, och i år jag har sett Linnea Henriksson och Melissa Horn. Fredrik och jag åkte till stan igår och gick en runda innan Melissa Horn skulle uppträda. Det är ganska kul att gå runt och titta på alla tusentals människor som också är i stan.
Fredrik hade sin lilla kamera med sig och tog lite gatufoto på människorna, medan jag mest gick och höll honom i handen. Vi tog inga bilder under konserten så istället visar jag fyra bilder från när vi såg Melissa på Malmöfestivalen för två år sedan. Den gången uppträdde hon på en mindre scen och vi hade den stora kameran med så det var lättare att fota henne.
Imorgon ska vi se Timbuktu och jag ser jättemycket fram emot det!!! Nu ska jag fortsätta plugga till en tenta som jag har om en vecka. Trevlig kväll på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt