En ny kjol

Upplagd av Linda
Nu har jag ju tjatat om min nya kjol ett par dagar och tänkte att det var på tiden att visa den. Så här är den!
Den är lila, jätteskön att ha på sig och den perfekta snurrkjolen.
Tyget är ett linnetyg jag hittade i mammas tygskåp och jag har tyvärr ingen aning om vad det kostade. Men om jag känner mamma rätt så kostade det inte många guldpengar per meter. Mönstret har jag gjort själv, med hjälp av två snälla föräldrar, och det är inte så svårt eftersom det är en helcirkelkjol med gummiband i midjan.
Jag skulle vilja säga att jag har sytt kjolen helt själv men då skulle jag ljuga. Mamma och jag har nog gjort ungefär hälften var.
På bilderna ser ni hur jag såg ut på dopet igår med den nya kjolen och min nya spetströja som jag älskar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt