Två år går fort

Upplagd av Linda
Idag, 1 maj, är det två år sedan Fredrik och jag gick ut på vår allra första fotopromenad tillsammans.
Vi gick till Holma, ett område i Malmö där jag bodde mina 10 första år i livet. Jag skulle fotografera huset och området runt omkring till en uppgift. När jag var klar där fortsatte vi in mot stan. Vi gick och gick och pratade och pratade och fotograferade en hel del. 

Det var inte så kallt men inte heller så varmt och solen vågade inte riktigt titta fram bakom molnen.
När vi gått en stund kom vi fram till Pildammsparken. Där hittade vi fina blommor och körsbärsträd och vi fotograferade ännu mer.
Jag hade aldrig haft någon att gå på fotopromenader med tidigare. Nu hade jag det och det var så himlans roligt.

Fötterna ledde oss till Slottsparken inne i stan och där hittade vi ännu mer fint att fotografera. Hela tiden pratade vi och skrattade väldigt mycket gjorde vi också. När vi hade fotat typ varenda blomma i Slottsparken styrde vi hemåt. Men eftersom vi varken hade cyklar eller busskort fick vi gå. Vi gick och gick och pratade och hade jättemysigt.
När vi blev trötta i benen satte vi oss på närmaste bänk och vilade lite. Sedan fortsatte vi gå. Vi hade varit borta nästan hela dagen, fast vi sa att vi bara skulle vara borta ett par timmar. Vi hade så roligt att tiden bara flög iväg. När vi till slut närmade oss våra hem vinkade vi hej då till varandra. Jag gick hem och åt och var gladast hela kvällen.

Tänk att det är två år sedan. Jag hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så här bra. Det är verkligen bra.
Jag älskar Fredrik mest i hela världen och vi kommer gå på många fotopromenader tillsammans i framtiden.
Två år går fort ♥ ♥ ♥ ♥ 

Här nedanför kan ni se ett par bilder från den dagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt