Nästan sista dagen i maj

Upplagd av Linda
Idag gjorde jag den sista tentan innan sommaren. Det känns så otroligt skönt att vara klar med tentorna. Nu har jag bara ett par mindre uppgifter kvar att göra, sedan kan jag ta sommarlov på riktigt.
Förresten! Imorgon ska jag till frisören! Men jag har faktiskt ingen aning om hur håret kommer se ut när jag är klar där.
Jag kan inte bestämma mig för hur jag vill klippa det. Men min frisör är jättesnäll och duktig så vi ska nog kunna komma på något fint!
Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild före, så att jag kan visa skillnaden.

Klockan är strax efter 18 och jag är jättehungrig! Det är tur att maten snart är klar.
Här är en bild som jag faktiskt aldrig har publicerat någonstans innan. Den är tagen i början av juli förra året. Det är så roligt att titta tillbaka på gamla bilder! Det kan ni förresten göra här på min blogg! Här, här och här har jag publicerat bilder från 2008 och framåt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt