En picknick

Upplagd av Linda
Jag har ju helt glömt att berätta om torsdagen då jag överraskade Fredrik med picknick.
I torsdags hade vi bestämt att jag skulle cykla till hans jobb när han slutade så att vi kunde gå en runda i stan eller cykla någonstans.
Då passade jag på att fylla en väska med härlig picknick-mat och överraskade en helt ovetandes pojkvän!
Vi cyklade till en park och slog oss ner på en filt och åt allt det här goda!
Så här såg vi ut dagen till ära!
Och jag hade tunna strumpbyxor och en sommarklänning eftersom det var nästan 20 grader varmt!
Vi gick en sväng i parken efter picknicken och jag hittade ormbunkar som var som snirklar.
Fredrik såg tuff ut i sina solglasögon
Vi cyklade till Pildammsparken där jag hittade ett fint träd.
Jag var tvungen att ställa mig bland alla grenar och andas in våren lite. Den luktade inget.
Vi satte oss på en bänk och åt lite mer kex och drack mer äpplesaft innan vi cyklade hem. Nöjd och varma.
Det var en mysig och fin picknick.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt