Påskfjädrar och vattendroppar

Upplagd av Linda
Det är påskafton idag och det snöade faktiskt första halvan av dagen.
Jag hittade små vattendroppar i påskfjädrarna som sitter i en buske i vår trädgård. Jag blev jättesugen på att fotografera dem, men min kamera är ju kaputt. Jag har tur som har världens snällaste pojkvän som lånar ut sin kamera till mig när jag frågar snällt. Så med hjälp av hans kamera och ett bak och framvänt objektiv lyckades jag fotografera de små vattendropparna, trots att fjädrarna blåste omkring.
Den sista bilden är min favorit! En av de bästa bilderna jag tagit på vattendroppar.
Jag längtar massor efter en egen kamera, så att jag kan fotografera när jag vill och vad jag vill!
Tills dess kommer bloggen att bli lite tom. Jag ska leta bland mina gamla bilder och visa er lite vad jag tagit för bilder genom åren.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt