Ny start

Upplagd av Linda
Som ni kanske märkt har jag inte lagt upp något här på lite mer än 2 månader.
Jag har haft annat att tänka på, men nu när mitt fotografera-varje-dag-i-ett-år-projekt, Lindas Tema, är slut ska jag lägga upp mycket här. Tanken är att jag ska lägga upp allt jag fotograferar här. Jag gillar att vara kreativ och jag gillar när det blir fint och jag gillar att visa andra människor när det blir fint. Så det ska jag göra här!

Vi börjar med att lägga upp en bild jag tog några dagar innan nyårsafton. Fredrik, min söta pojkvän, och jag testade för första gången att fotografera rök från ett ljus. Vi blev väldigt nöjda och vi tyckte det var roligt! Så klart blev min rök lila. Jag undrar varför!?


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt